Metodiskā darba organizēšana

Rēzeknes valstspilsētas pašvaldības metodiskā darba galvenie virzieni (2025.-2027.)

  1. Kompetenču pieejā balstīts mācību saturs un mūsdienīgs mācību process.
  2. Iekļaujoša izglītība un atbalsta sistēmas stiprināšana.
  3. Digitālo prasmju un digitālās pratības attīstība.
  4. Efektīva klasvadība, sadarbība un skolēnu līdzdalība.
  5. Pedagogu profesionālā pilnveide un atbalsts.

Metodiskā darba organizēšanas prioritātes 2025./2026.mācību gadā

  1. Kompetenču pieejā balstīts mācību saturs un mūsdienīgs mācību process.
    • Tekstpratības pilnveide dažādos mācību priekšmetos, sekmējot skolēnu prasmi izprast, analizēt un lietot tekstu mācību uzdevumu izpildē.
    • Pilnveidot vienotas vērtēšanas sistēmas īstenošanu, lai sekmētu skolēnu mācīšanās progresu un pašvadītas mācīšanās prasmju attīstību.
  1. Iekļaujoša izglītība un atbalsta sistēmas stiprināšana.
    • Diferencētas mācīšanās pieejas pilnveide, nodrošinot atbilstošus mācību uzdevumus un metodes gan skolēniem ar atbalsta vajadzībām, gan talantīgajiem skolēniem.
    • Mērķtiecīgs darbs ar talantīgajiem skolēniem, radot iespējas viņu spēju attīstībai, iesaistot papildu izaicinājumos, projektos un interešu izglītībā.
  1. Digitālo prasmju un digitālās pratības attīstība.
    • Mākslīgā intelekta (MI) izmantošanas iespējas dažādos mācību priekšmetos. MI kā atbalsts skolotājam un skolēnam.
  1. Efektīva klasvadība, sadarbība un skolēnu līdzdalība.
    • Mērķtiecīgas un atbalstošas mācību vides veidošana, kas balstīta efektīvā klasvadībā, kā arī skolēnu aktīvā līdzdalībā, lai veicinātu mācīšanās motivāciju, atbildību un sasniegumus.
  1. Pedagogu profesionālā pilnveide un atbalsts.
    • Datos balstīta profesionālā atbalsta sniegšana, īstenojot izvirzītās metodiskā darba prioritātes.